niedziela, 5 stycznia 2014

4 KROKI DO SUKCESU


1. Dobrze poznaj produkty, które oferujesz swoim klientom (rodzinie, przyjaciołom, znajomym) ciągle poszerzaj swoją wiedzę, pytaj o nowości, samemu używaj tych produktów by jak najwięcej móc o nich powiedzieć klientowi (ludzie pytają o różne rzeczy, bądź przygotowany na to by zaspokoić ciekawość swojego klienta, nigdy nie zostawiaj nikogo bez udzielenia odpowiedzi)

2. Polecaj produkty innym - daj innym szansępoznać produkty o bardzo wysokiej jakości, których nie kupi się nawet w najlepszym sklepie.

3. Zbuduj swoją własną sieć dystrybucji - zaproś innych do współpracy, daj im szansę na spełnianie ich marzeń, pragnień i nadziei. Ludzie chcą wchodzić do FM
tylko trzeba im w tym pomóc, każdemu trzeba dać szansę.

Z Firmy FM Group można wziąć dla siebie bardzo dużo tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić. Budując strukturę zacznij od swojej rodziny, przyjaciół i znajomych.

4. Zawsze pomagaj swoim dystrybutorom. Jeśli oni osiągną sukces w FM Group to Ty również będziesz współtwórcą tego sukcesu; pomagając innym, samemu osiągniesz sukces.

Firma FM Group wynagradza swoich dystrybutorów za: SKUTECZNĄ REKLAMĘ znaku towarowego Firmy FM GROUP, produktów firmy, możliwości jakie firma daje.

W praktyce to wygląda tak: ile osób z Twojego polecenia zakupi produkty lub zacznie budować swój biznes z Firmą FM Group - Ty zostaniesz wynagradzany za skuteczną reklamę.

Każdy kto się myje, sprząta, telefonuje, chce ładnie wyglądać i otaczać się cudownymi zapachami, kto chce oszczędzać i zarabiać, ma tutaj nieograniczone możliwości.


FM GROUP to Klub, który daje 3 prawa:


1. Jako stały klient Firmy otrzymujesz prawo do zniżki na zakupy produktów, kupujesz na własne potrzeby wszystkie produkty w cenach hurtowych (dystrybutora).

2. Masz prawo do odsprzedaży produktów => Twój dochód aktywny

3. Otrzymujesz również prawo do rekomendowania nowych Klientów =>
czyli do tworzenia własnej sieci handlowej, tworzysz rynek konsumentów dla Firmy.


ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz